Haber ve Kampanyalar

haber resim
  • Ekleyen : Akmakina
  • Tarih : 18-01-2021

PAZARIN YENİ ANAHTAR KAVRAMLARI YENİLİKÇİLİK VE MÜKEMMELİYET

Son bir ayda ekonomik göstergelerde düzelme işaretleri görüldüğünü ve alınan tedbirlerin verimli sonuçlar doğurmasını beklediklerini vurgulayan Murat Akyüz, "Şu anda yaşanan hareketliliğin kısa bir süre sonra gerçek anlamda bir canlanmayı da beraberinde getireceğini öngörüyor ve Ak Makina olarak gereken adımları eksiksiz atıyoruz" dedi.

Kriz dönemlerinin, sıkıntıların yanında fırsatları da bünyesinde barındırdığına dikkat çeken Ak Makina Genel Müdür Yardımcısı Murat Akyüz, yenilikçiliğin ve hizmette mükemmelliğin değişen pazar koşullarının anahtar sözcükleri olduğunu söyledi. Son bir ayda ekonomik göstergelerde düzelme işaretleri görüldüğünü ve alınan tedbirlerin verimli sonuçlar doğurmasını beklediklerini vurgulayan Akyüz, "Bu nedenle şu anda yaşanan hareketliliğin çok kısa bir süre sonra gerçek anlamda bir toparlanmayı da beraberinde getireceğini öngörüyor ve Ak Makina olarak gereken adımları eksiksiz atıyoruz" dedi.

Değişen dünya düzeninde üretimden vazgeçilemeyeceğine dikkat çeken Murat Akyüz, "Bu kriz ne ilk, ne son olacak. Önemli olan önlemleri almak ve deneyimlerinizin, bilgi birikiminizin gerçek sermayeniz olduğunu kavramaktır. Hükümetin son dönemde ekonomi dünyası için aldığı tedbirlerin oldukça verimli sonuçlar doğuracağını görüyoruz" şeklinde konuştu. Kriz nedeniyle son aylarda pazarda daralma yaşandığını dile getiren Akyüz, önümüzdeki döneme ilişkin olumlu beklentiler içinde olduklarını ifade etti. Özellikle son bir aydaki göstergelerde düzelme işaretleri görüldüğünü hatırlatan Akyüz, "Sıkıntılı bir süreçten geçiyoruz. Bu noktada hem yönetim, hem de çalışanlar birbirlerini anlayarak güç birliğini sürdürmeli. Devamlılığın sürdürülmesi için alınan tedbirlerin önemi anlatılmalı. Ayrıca kriz dönemindeki olumsuz etkilerin yanında, oluşan fırsatlar da gözden kaçırılmamalı ve iyi değerlendirilmeli. Biz Ak Makina olarak tüm bu yaklaşımlar doğrultusunda planlamalarımızı yapıyoruz" diye konuştu. 

Türk sanayicisinin farklı ihtiyaçlarına tam olarak yanıt verebildiklerini vurgulayan Murat Akyüz, tüm pazarlarda yaşanan daralmaya rağmen kurumsal güçlerinin etkisiyle kriz döneminde istikrarlı bir duruş sergileyebildiklerini söyledi. Ak Makina olarak 40 yılı aşan tecrübesi ile bugün Hyundai-Kia, Kovosvit, LG, Hanwha gibi kalite ve başarılarını kanıtlamış markaların Türkiye distribütörlüğünü yürüttüklerini hatırlatan Murat Akyüz, temlel felsefelerinin müşterilerine optimum fayda sağlayacak makine ve teçhizatları sunmak olduğunu dile getirdi. Bu konuya büyük önem verdiklerini kaydeden Akyüz, "Ak Makina, müşterilerine ihtiyaçlarını tam olarak karşılayan ürünleri sunmayı hedefliyor. Burada esas amaç pahalı olan ürünü değil, müşterinin üretim sürecinde gereksinim duyduğu makine ve ekipmanları sunmaktır. Yani optimum olanı ortaya koymaktır" şeklinde konuştu.

Küresel pazardaki gelişmeleri ve teknolojik olanakları eş zamanlı olarak müşterilerine yansıtma gayreti içinde olduklarını belirten Akyüz, distribütörlüklerini üstlendikleri global markaların üretim süreçlerinin modernizasyonuna ve gelişimine katkıda bulunduklarını dile getirdi.